tirsdag den 20. november 2012

Jakke #2

Så har jeg fundet symaskinen frem igen og er så småt kommet i gang med mit næste jakkeprojekt. Denne gang i libertystof og med "rigtig" foer. Jeg skal ærligt indrømme at det er noget sværere at styre de tynde stoffer end de lidt kraftigere jeg havde valgt til jakke #1, så det er ikke sikkert at denne bliver helt så teknisk pæn, men hva' det går jo nok;)

Man skal bruge noget helt specielt pladevat, hvilket er ret svært at få fat i. Jeg havde fundet et sted på nettet, men de sendte desværre noget helt forkert så derfor venter jeg nu på at de retter fejlen og sender mig det jeg rent faktisk bestilte. Det jeg har brugt her er lidt rester jeg havde tilbage fra workshoppen, så nu må projektet få lov til at ligge til jeg får noget nyt:)


Denne her er man ret afhængig af når maskinen kører, den lyste heldigvis ikke :)


Jeg roder voldsomt meget når jeg syer, men jeg kan nu se at det vist ikke kun er når jeg syer for resten af stuen er da lige så rodet som spisebordet;)

Indtil videre synes jeg at de meget små blomster gør sig godt på jakken, men er spændt på hvordan det færdige resultat bliver...



6 kommentarer:

  1. Kreativt rod Theresa, jeg ser det ikke, for sådan ser mit hjem også ud :)
    Din nye jakke blir da skøn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nårh ja - kreativt rod - det er da det jeg skal kalde det. Så er det bare lige det om manden køber den;)

      Slet
  2. Det ser rigtig godt med den jakke

    Hvilket rod...!?

    SvarSlet
  3. Den bliver SÅ flot den jakke! Jeg har lige skrevet alle mine noter ind i word i dag samt tilføjet lidt billeder, som jeg tog med mobilen. Så jeg satser på at jeg kan lave en mere med den hjælp ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. uhh skide godt P. Jeg kan faktisk huske mere af den end jeg lige troede - og så hjælper det jo også at have den anden jakke til hjælp:)

      Slet