mandag den 31. december 2012

Jul og Nytår 2012

Det har været nogle hektiske juledage for min lille familie og mig. Vi tog til fødebyen d. 22/12 og boede først ved min mor i 4 dage og derefter ved Rasmus' forældre i 5 dage. Det var en rigtig dejlig jul, og vi nød vist alle at jeg for en gangs skyld ikke skulle arbejde, men til sidst var det vist lidt tiltrængt at komme hjem :)
Her kommer lidt af julens billeder.

100% kærlighed mellem Villads og dejlige kusine Anna.


Villads hjalp bedstefar med at vaske bil. Kan godt afsløre at han endte med at være lige så våd som bilen...

Der blev også tid til en lille lur - med snotdråbe og det hele :) 

Og så er Svea blevet enormt nysgerrig. Man kan ikke sidde med hende på skødet og spise samtidig fordi hun så er ved at dreje hovedet af led for at følge gaflens vej til munden - overvejer om det mon er tid til lidt mad, selvom jeg egentlig havde planer om at vente til hun bliver 6 mdr... Hun får dog lov til at smage lidt vand og det synes hun er en fest, min søde tykke sveske :)

Lige nu sidder jeg i sofaen med manden i min fine kjole og holder low key nytår - ikke med min gode vilje, men sådan endte det nu en gang og så er det faktisk ok. Vi har fået god mad og Villads og jeg har hygget med at lave dessert og pynte nytårsbord. Børnene er lagt og jeg har tævet Rasmus i trivial og så har vi drukket spandevis af kaffe. Jeg har nemlig købt denne her;



- en fuldautomatisk kaffemaskine der gør alt. Maler bønner, skummer mælk og gør sig selv ren - armen hvad mere kan man ønske sig??? Det startede egentlig med at jeg til jul ønskede mig penge til en Nespresso - den endte så med den her pissedyre model i stedet;)

Håber I alle får en forrygende aften og at I alle vil fortsætte med at følge mig på min lille blog - også selvom jeg ikke laver så skide mange indlæg...

- Theresa

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig Theresa. Ej, hvor er jeres børn bare dejlige! Svea har en helt perfekt størrelse efter min mening;-) Min Carla har også lidt ekstra til dårlige tider og hellere det end at kæmpe med at tage på:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Christina og ja hun har vist både til gården og gaden hende min pige og jeg elsker det;)

      Slet
  2. Det lyder som nogle rigtig dejlige juledage, og hyggeligt med low key Nytår. Tillykke med kaffemaskinen - nogle gange skal man bare forkæle sig selv :)
    Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde:) Nytåret var mærkeligt, men faktisk helt ok og kaffemaskinen har allerede været i gang rigtig rigtig mange gange:)

      Slet
  3. Uhh sådan en maskine kunne jeg da VIRKELIG også godt tænke mig! Skal vi ikke snart ses til noget strikke-slabberas (og kaffe drikning)? :-) Godt nytår til jer alle fire! I øvrigt godt at det ikke blev helt røvsygt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også VIRKELIG lækker og jo vi skal da lige mødes inden babys ankomst;) du skriver bare:)

      Slet