søndag den 3. februar 2013

Blogtræf - kreadag eller hvad faen man nu kalder det...

I lørdags var det jo store kreadag, hvor vi var en flok på 45-50 bloggere der var samlet for at snakke, spise og være lidt kreative. Det var super hyggeligt og jeg fik faktisk en del mere fra hånden end forventet, men mere om det i et andet indlæg.
Jeg har ingen billeder derudefra for jeg gad ikke til at slæbe kameraet med:)
Vi var 4 bloggere der havde fået lavet en "lille" goodiebag, det var jo helt vildt hvad der var i... Her kommer der lige et lille udsnit.

Fine retrostoffer fra restrostofpusheren Johnny Trapez

Forskelllige frø fra frøbutikken - det er jo helt perfekt når vi nu endelig har fået en have :)

Lækre produkter til selvforkælelse fra badeanstaltenSinnerup og by nord

Fint sy-lir fra Betty P

Lysestage (eller det tror jeg i hvert fald det er) fra Rikki Tikki, den pynter nu fint på køkkenbordet.

6 mofo store snapseglas fra Holmegaard, de er eftersigende ikke engang kommet ud i butikkerne endnu.

Heldigvis var Tiger så søde at sponsere nogle flotte net så vi havde samling på alle gaverne:)



7 kommentarer:

  1. Hej Theresa.
    Hyggeligt at møde dig - og tak for det store sponsor-gaver-arbejde I havde stået for :-)
    /Christine*

    SvarSlet
  2. Tak for sidst - det var virkelig en hyggelig dag og dejligt at møde dig. Har i dag fået syet halvdelen af mit leopard-"full-body suit" - inkl. hale. Modtageren er indtil videre tilfreds, og jeg har kun ødelagt én tvillingenål i processen. Yai! Mange hilsner Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, og ja det var faktisk rigtig hyggeligt - meget mere end jeg havde regnet med at det ville blive:)
      Jeg stemmer stadig for at du dropper at sy til barnet og i stedet gør alvor ud af full-body-leo til dig selv. Kan lige se "åben-døren-giv-et-par-på-kassen-scenariet for mig:)
      - Theresa

      Slet
  3. Selv tak for en super dejlig dag. Det var rigtig rart at mødes face to face og ikke mindst, så var det jo helt vild overvældene med alle de gaver :-)

    God uge til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Helena. Gaver er godt - mange gaver er meget godt:)

      Slet
  4. Hold da op, sikke en lækker omgang!

    - Kit

    SvarSlet